.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پوشش کامل واکسیناسیون درمدارس مازندران

کارشناس مسئول بهداشت و سلامت سازمان آموزش و پرورش مازندران از پوشش صد در صدی واکسیناسیون ویژه دانش آموزان در مدارس این استان خبر داد .
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، محمد بابایی در جشنواره سلامت و بهداشت در آمل افزود : امروزه برای داشتن جامعه ای سالم و ایمن باید به تمامی حوزه های بهداشت نظیر بهداشت فردی ، تغذیه ، محیط و بهداشت روانی و اجتماعی دانش آموزان در مدارس توجه ویژه شود.
وی با بیان اینکه مشکلات روانی-اجتماعی همواره یکی از آسیب های شایع پس از سوانح ، حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی بوده است اظهار داشت : افراد با توجه به میزان صدمه ای که از این حوادث می بینند به درجات مختلفی از اختلالات روانی مبتلا می شوند.
محمد علی ابراهیم زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آمل نیز با بیان اینکه هم اکنون مدارس ابتدایی این شهرستان به شدت با کمبود مربی بهداشتی مواجه است گفت : آموزش و پرورش این شهرستان برای جبران کمبود به ۲۰ مربی بهداشت در مقطع ابتدایی نیاز دارد.
وی افزود : هم اکنون فقط ۱۱ مربی بهداشت به بیش از ۱۷ هزار دانش آموز مقطع دبستان و مدارس شبانه روزی این شهرستان خدمات بهداشتی ارائه می کنند.
ابراهیم زاده با اشاره به اینکه لازمه پیشرفت کشورها توجه به سلامت و بهداشت جامعه است گفت : هزینه های بهینه دولتمردان در زمینه سلامت جامعه اسراف نیست بلکه باعث ترقی و رشد آن خواهد شد.
وی تصریح کرد : جامعه بیمار جامعه ای وابسته از نظر سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی است و جامعه ای می تواند سکوی ترقی و پیشرفت را طی کند که در سلامت کامل به سر ببرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.